هتل های کاشان با قیمت مناسب کدامند؟

همه چی دونی

سعی براین است که بهترین مطالب دراین وبلاگ گنجانده شود


هتل های کاشان با قیمت مناسب کدامند؟

 

کاشان پر از خانه‌های تاریخی‌ست که این روزها کاربری هتل را پیدا کرده‌اند و حتما ماندن در چنین خانه‌هایی که رنگ و بوی گذشته را دارند پر از حس خوب است. اردیبهشت و خرداد که زمان گلابگیری‌ست، سفر به کاشان هم اوج می‌گیرد و دلمان می‌خواهد بدانیم هتل های کاشان با قیمت مناسب در این شهر کدام‌هاست؟

 

 

هتل سنتی نگین

 

هتل سنتی نگین کاشانهتل سنتی نگین کاشان

 

نمی‌شود گفت شما با هتلی عالی و همه چیز تمام مواجه‌اید، چون کیفیت هتل‌ها خیلی زیاد بستگی به هزینه‌ای که برایشان می‌کنید، دارند.  هتل سنتی نگین هتل خیلی قشنگی‌ست  و معماری‌اش مثل بیشتر خانه‌های کاشان است. حیاط باصفایی دارد، اتاق‌هایش طاقبری و گچبری و پنجره‌هایی رو به حیاط حوض دارش دارند و از همه مهمتر اینکه ۲۵۰ سالش است.  هتل سنتی نگین دارای ۴ حیاط مجزاست، غذاهای سنتی در هتل می‌پزند و خود هتل، امکان گشت در شهر را هم فراهم می‌کند، اگرچه مسجد آقابزرگ و خانه بروجردی‌ها در ۱۰ دقیقه‌ای آن واقع شده‌اند.

 

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۵۶ هزار تومان شروع می‌شود.

 

اقامتگاه سنتی خونه نقلی

 

اقامتگاه سنتی خونه نقلیاقامتگاه سنتی خونه نقلی

 

یکی دیگر از هتل های کاشان با قیمت مناسب، اقامتگاه سنتی خونه نقلیست، اقامتگاهی کوچک که تعداد محدودی مهمان پذیرش می‌کند و همین هم یکی از مزیت‌هایش است. شما می‌توانید با اقامت در اینجا تجربه زندگی در خانه‌ای قدیمی را داشته باشید ضمن اینکه بیشتر آنهایی که در این هتل اقامت کرده‌اند از تمیزی‌ و غذاهای سنتی‌اش تعریف می‌کنند. وجود دو حیاط اندرونی و بیرونی و بادگیر، حوض کوچک، سرداب، ایوان، مطبخ و …این خانه را تماشایی‌تر نیز کرده. فقط اینکه دسترسی این اقامتگاه به جاهای دیدنی شهر کمی سخت است.

 

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۱۷ هزار تومان شروع می‌شود.

 

هتل سیاح کاشان

 

هتل سیاح کاشانهتل سیاح کاشان

 

درست است که هتل سیاح کاشان، هتل یک ستاره‌ای‌ست، ولی یکی از هتل‌های تمیز و ارزان کاشان محسوب می‌شود. از انجایی هم که هتل ۵ دقیقه بیشتر با بازار تاریخی کاشان فاصله ندارد، کار را برای آنهایی که دلشان می‌خواهد بیشتر وقتشان را در بازار و گشت و گذار در فرش فروشی های بازار بگذرانند، آسان کرده. هتل سیاح پارکینگ هم دارد پس برای آنهایی هم که با ماشین شخصی‌شان به کاشان سفر می‌کنند، مناسب است.

 

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۱۸ هزار تومان شروع می‌شود.

 

هتل نگارستان

 

هتل نگارستان کاشانهتل نگارستان کاشان

 

اگر بخواهید در سفر به کاشان در هتلی امروزی ولی با قیمت مناسب بمانید، هتل  نگارستان کاشان شاید بتواند در لیستتان قرار بگیرد. هتل نگارستان در سال ۹۰ کارش را شروع کرده و چند قدم بیشتر با کاشان فاصله ندارد. از دیگر مزیت‌های هتل داشتن اتاق‌هایی بزرگ و دلباز و بالکن و حمام با وان در برخی از آنهاست.

 

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۶۹ هزار تومان شروع می‌شود.

 

هتل خانه دوست

 

هتل خانه دوست کاشانهتل خانه دوست کاشان

 

هروقت دلتان خواست می‌توانید به کافه روی بام بروید، دوری در حوضخانه، چاه خانه و سردابش بزنید و هر وقت خسته شدید بروید در شهر بگردید یا سری به مسجد آقابزرگ که همان پشت است بزنید. اینها ویژگی هتل خانه دوست کاشان است، یکی از باصفاترین خانه‌های کاشان. این خانه ۱۵ اتاق دارد، صبحانه شامل اتاق هایش است و از نداشتن سرویس بهداشتی در برخی از اتاق‎ها که بگذریم، هتل خوبی است.

 

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۱۷ هزار تومان شروع می‌شود.

 

 

 

دیگر هتل های کاشان با قیمت مناسب:

اقامتگاه سنتی صادقی

، شروع قیمت از شبی ۱۰۶ هزار تومان

هتل امیرکبیر کاشان، شروع قیمت از شبی ۱۶۲ هزار تومان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در جمعه 11 خرداد 1397 ساعت 14:37 توسط تنهاترین تنهای دنیا:

Design By : Bia2skin.ir